Rýchlejšia zákaznícka podpora s HPE Pointnext Services

Domov >> Aktuality >> Rýchlejšia zákaznícka podpora s HPE Pointnext Services

HPE Pointnext Services prichádza s novou zákazníckou platformou, ktorá sľubuje rýchlejšiu interakciu či riešenie problémov zákazníka.

 

Nová platforma umožňuje zákazníkom:

 

  • personalizované prehľady pre rýchlejšie rozhodnutie
  • jednoduchá a intuitívna správa prípradov
  • virtuálny expert, ktorý pomáha zákazníkom pri riešeni konkrétnych problémov
  • inteligentné vyhľadávanie prinášajúce relevantné výsledky

 

Osobnejšia skúsenosť so službou HPE Datacenter Care

HPE zároveň rozširuje službu HPE Datacenter Care, aby sa stala viac personalizovaou, a to najmä o tieto črty:

  • optimalizácia výkonu a správy životného cyklu pre vysokovýkonné výpočty, uladanie a SAP HANA
  • hlboká technická podpora od pridelených HPE Synergy špecialistov
  • Softwarová licencia a správa majetku
  • Virtuálny remote sprievodca od HPE odborníkov na pomoc zákazníkom pri riešení vzniknutých problémov 

 

Viac informácií nájdete tu:

Blog post: A new Digital Customer Experience starts today, and it's only the beginning

HPE Pointnext Services Briefcase

HPE Datacenter Care Briefcase

 

Ďalšie novinky