HPE Pointnext Services prichádza s novou zákazníckou platformou, ktorá sľubuje rýchlejšiu interakciu či riešenie problémov zákazníka.
Nová platforma umožňuje zákazníkom:
- personalizované prehľady pre rýchlejšie rozhodnutie
- jednoduchá a intuitívna správa prípradov
- virtuálny expert, ktorý pomáha zákazníkom pri riešeni konkrétnych problémov
- inteligentné vyhľadávanie prinášajúce relevantné výsledky
Osobnejšia skúsenosť so službou HPE Datacenter Care
HPE zároveň rozširuje službu HPE Datacenter Care, aby sa stala viac personalizovaou, a to najmä o tieto črty:
- optimalizácia výkonu a správy životného cyklu pre vysokovýkonné výpočty, uladanie a SAP HANA
- hlboká technická podpora od pridelených HPE Synergy špecialistov
- Softwarová licencia a správa majetku
- Virtuálny remote sprievodca od HPE odborníkov na pomoc zákazníkom pri riešení vzniknutých problémov
Viac informácií nájdete tu:
Blog post: A new Digital Customer Experience starts today, and it's only the beginning
HPE Pointnext Services Briefcase